خنده ، خواب ، گریه ...

در مرام ما رفیقان نیست رسم حذف دوست،هرکه به ادد لیستمان آمد پروفایل تقدیم به اوست

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

وقتی شخصی حتی برای کارهای احمقانه ، بیش از حد می خندد ،
مطمئن باشید که او غم سنگینی در دل دارد.
هنگامی که شخصی بیش از حد می خوابد،
مطمئن باشید که احساس تنهایی می کند.
وقتی کسی برای موضوع کوچکی گریه می کند,
این بدان معنی است که او دل صاف و بیگناهی دارد.
وقتی کسی سر هر موصوع کوچکی به هم می ریزد و عصبانی می شود
این نشان می دهد که عاشق شده است .
بنابراین ، سعی کنید این ها را در زندگی واقعی خود ببینید و در یابید .
افراد را خوب بشناسید و درک کنید
خواهید دید که بیش از گذشته آنها را دوست خواهید داشت





:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 2 / 9 / 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zary در تاریخ : 1391/10/25/1 - - گفته است :
چه جالب : من زیاد میخوابم تنها هم هستم اما احساس تنهایی نمیکنم.برای ترک دیوار ریسه میرم طوری که همه به خنده های من میگن سریالی اما غم سنگینی ندارم.خیلی سریع عصبی میشم و به هم میریزم تازه به روی خودم هم نمیارم و اصلا هم به عشق اعتقادی ندارم.اگه یکی به ادمی مث من برخورد نمیتونه بیشتر از قبل دوسم داشته باشه داغ دلم تازه شد

/weblog/file/img/m.jpg
مطهره در تاریخ : 1391/9/2/4 - - گفته است :
سلام تبریک میگم وب باحالی داری به منم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی